Članek v reviji Hausbau Slovenija

V zadnji številki revije Hausbau Slovenija je bil objavljen zanimiv članek o proizvajalcu Lube, njegovi zgodovini, številkah, ljudeh, o tem, kako so izkoristili preteklo finančno krizo in iz tega naredili blagovno znamko še močnejšo in bolj prepoznavno. Danes je Lube vodilni italijanski proizvajalec kuhinjskega pohištva v svojem razredu, z dnevnim povprečjem 350 proizvedenih kuhinj. V naslednjih letih je njihov cilj dodatno utrditi pozicijo na nacionalnem trgu, ter povečati prisotnost na mednarodnih trgih, kjer imajo kljub veliki konkurenci izjemen potencial.

La dolce vita, moda, kapučino, kulinarika, dizajn, arhitektura… Da, vse to opisuje nič drugega kot 'la bello' Italijo. In ker ima naša soseda prefinjen okus, s katerim kroji smernice na številnih področjih, smo lahko zadovoljni, da nam zaradi obiska prve 'štacune' ali Benetk ni treba preleteti pol sveta ali z avtom prevoziti pol Evrope. Zato se je skupina revije Hausbau se je konec prejšnjega leta z veseljem odzvala vabilu podjetja Berart d.o.o., ki v Sloveniji zastopa italijansko blagovno znamko LUBE Cucine oziroma kuhinje LUBE.

SLADKO ŽIVLJENJE SE SKRIVA V KUHINJI

LUBE DI MACERATA

Odpravili smo se proti Anconi v pokrajini Macerata oziroma natančnejše v majhen kraj Treia, kjer sta sedež in tudi proizvodnja največjega proizvajalca kuhinj v Italiji. Da, prav ste prebrali, največjega. Številka 'od 350 do 400' dobavljenih kuhinj vsak dan prav gotovo ni zanemarljiva, kajne? Ta se v času pred prazniki ali počitnicami, ki jih v Italiji ne manjka, še krepko dvigne. O tem bomo spregovorili nekoliko pozneje. Dokaj hitro po vstopu v proizvodnjo je bilo jasno, da so stvari zelo dobro urejene in da procesi tečejo usklajeno ter nemoteno. Tehnologija, ki jo premore ta 'kuharski gigant', je po pričakovanjih zelo sodobna, ponekod tudi robotizirana, sicer bi kupci, ko so med drugim tudi iz Bližnjega vzhoda ali Amerike, na svoje kuhinje čakali predolgo. Kot nam je povedal Marco Tentella, predstavnik za stike z mediji in naš interni vodič po podjetju, so vlaganja v proizvodnjo velika, a za širitev nujno potrebna. Že dolgo se ne spogledujejo več samo z italijanskim trgom, ki je tako dobro pokrit, da po podjetju kroži šala, da imajo v Italiji več prodajnih salonov kot policijskih postaj. Trenutno izvažajo v več kot 60 držav, v stikih pa so tudi s številnimi drugimi državami, ki si želijo prefinjene italijanske kuhinje. Proizvodnja je resnično obsežna in med drugim tudi energetsko varčna, saj so od lanskega leta po vsej strehi nameščeni sončni kolektorji. Osupnil nas je tudi predstavitveni salon kuhinj. V njem boste brez dvoma našli kuhinjo po svojem okusu in izdelano iz najljubšega materiala. Tu so tudi kuhinje, ki so izdelane po meri potratnih Rusov ali razkošnih Arabcev, in pri katerih je premišljena vsaka podrobnost. »Ni vsaka kuhinja za vsakega in prav to je nekakšno načelo kuhinj LUBE. Ljudje smo različni, prihajamo iz različnega okolja, imamo različne navade, kulturo, zato je naša naloga, da preučimo trg, na katerega vstopamo, in naše znanje približamo novim kupcem. Naših kuhinj tudi ne oglašamo preko kuharskih mojstrov, saj zastopnikov v takšnem smislu ne potrebujemo. Kakovost je tista, zaradi katere naše kuhinje govorijo same zase,« razlaga Marco, ki je bil še pred nekaj leti član odbojkarskega kluba LUBE Cucine, ki je seveda v lasti podjetja.

ODBOJKA – ODLIČNA NALOŽBA

Seveda je bil tudi nakup kluba v devetdesetih letih prejšnjega stoletja taktično premišljena in marketinško pametna poteza, saj je podjetje z relativno majhnimi stroški za promocijo z njim pridobilo veliko prepoznavnost na široko po Evropi. »Po samo nekaj letih nakupa je klub iz zadnje lige napredoval v prvo italijansko ligo ter osvojil številne domače in tudi evropske lovorike. Naše ime se je omenjalo v številnih medijih, tukajšnji ljudje pa poleg nogometa, ki je v Italiji seveda številka ena, obožujejo tudi odbojko. Zelo se nam obrestuje promocija preko športa, vsekakor pa tudi veliko vlagamo vanj. Poleg delovnih mest smo želeli ljudem s tega področja ponuditi tudi vrhunski šport, na katerega bomo vsi ponosni. Tudi nekaj Slovencev je že igralo v našem klubu, odlične igralce imate,« v smehu poudari Marco.

NAJBOLJŠE IZ LUBE-JA ŠELE PRIHAJA

Sicer pa je treba omeniti, da blagovna znamka LUBE v letošnjem letu praznuje okroglih 50 let obstoja, kar pomeni tradicijo in znanje v pravem pomenu besede. V vsem tem času so prebrodili številne vzpone, prav tako krize, ki so v Italiji, predvsem na tem področju, pustile posledice. A to jih ni ustavilo. Iz vsake krize so se naučili nekaj, kar jih je pripeljalo tja, kjer so danes – na prvo mesto. Poleg blagovne znamke LUBE, ki je nekako krovna, pa podjetje združuje še blagovne znamke kuhinj CREO kitchens, Borgo Antico, Faer Ambienti in Volleybal Lube. »Z njimi želimo razširiti krog svojih kupcev tako po željah kot po denarju, ki so ga pripravljeni plačati za naš produkt. Vemo, da delamo dobro, in imamo odlične izdelke, zato so tudi kuhinje CREO, ki nastajajo na istih strojih kot LUBE, a so cenejše, nudijo veliko kakovost. Naša želja je, da bi ljudje sprejeli znamko CREO tako kot tisti, ki se oblačijo v ZARI. Odličen dizajn, kakovost, zadovoljni obrazi po nakupu,« nam je povedal Fabio Giulianelli, direktor podjetja LUBE. Ko smo ga na štiri oči vprašali, ali glede na to, da svoje izdelke pozna do obisti, kdaj tudi sam stopi za štedilnik, nam je v smehu odvrnil: »Na žalost ob številnih obveznostih tega časa nimam. Imam pa ženo, ki obožuje kuhanje in seveda izvrstno kuha. Moram pa priznati, da na svojem vrtu pridelujem ekološko zelenjavo, saj si oba z ženo prizadevava za zdravo prehrano.« Ker bo LUBE letos praznoval častitljivih 50 let, ob tej obletnici seveda pričakujemo kakšne novosti. »Pretekla leta, ko je bila finančna kriza, smo prebrodili zaradi pametnih odločitev. Pravzaprav smo staknili glave in se dogovorili, da nižanje cen ne bo prineslo nič dobrega. Zavzeli smo za usmeritev na trg z novimi trgovinami in pravim pristopom v prodaji, saj sta nam naša filozofija in kakovost na prvem mestu. V tistem času smo tudi odprli veliko trgovin v trgovskih centrih. Tako smo se približali ljudem, ki tja zahajajo, in ukrep se je izkazal za dobrega. Trenutno imamo v Italiji skupaj s franšizami več kot 500 trgovin, letno dobavimo več kot 80.000 kuhinj. Še vedno večin kuhinj prodamo na našem trgu, saj je razmerje približno 80 : 20, vendar so možnosti v globalnem pomenu velike. Vidimo, da si v tujini želijo naše filozofije, naših pristopov in pristne italijanske kuhinje, in to nas navdaja z optimizmom. Kaj pripravljamo letos ob tem jubileju? Seveda bo kar nekaj novosti, ki pa jih zaenkrat ne morem razkriti. Lahko pa rečem le, da najboljše šele prihaja,« je zaključil Giulianelli. 

Fabio Giulianelli - direktor koncerna LUBE CUCINE

Pripravil: Danijel Kmetec

OBISK NAŠEGA STUDIA JE MOŽEN PO PREDHODNEM DOGOVORU

KONTAKTIRAJTE NAS


NAŠ NAČIN DELA TEMELJI NA INDIVIDUALNEM PRISTOPU, ZATO BO NAŠA SKRB, DA V NAJKRAJŠEM MOŽNEM ČASU STOPIMO V STIK Z VAMI IN SE DOGOVORIMO ZA TERMIN, KI VAM NAJBOLJ USTREZA.

Kje se nahajamo?

Pošlji povpraševanje